HELPCENTER

In dit artikel:

  1. Bestellingen
 
 

Bestellingen

Het kan voorkomen dat een bestelling geannuleerd is maar het bedrag wel is afgeschreven bij de klant. 

Dit kunnen wij helaas niet helemaal voorkomen. Dit kan voorkomen doordat de klant zijn bestelling halverwege stopt d.m.v. zijn browser af te sluiten.

Het is belangrijk om goed en snel te anticiperen wanneer dit euvel bij u bekend is. Wij raden u aan een e-mail te sturen naar service@webstijl.nl. Hierin beschrijft u wat er precies aan de hand is, geeft u het order nummer mee met eventueel een screenshot hiervan. Ook is het handig om uw inloggegevens van uw payment provider of bank waar u Ideal mee heeft geregeld. Dit kan ook telefonisch.

Wanneer alle informatie geleverd is kunnen wij dit probleem voor u oplossen. Als het om één klant gaat dan zal deze klant waarschijnlijk tijdens zijn betaling de bestelling geannuleerd hebben. Als het om meerdere klanten gaat dan is het verstandig om al deze klanten in uw aanvraag/e-mail te benoemen.