HELPCENTER

In dit artikel:

  1. Versturen mail werkt niet in Outlook

  2. SMTP server instellen uitgaande mail

 
 

Versturen mail werkt niet in Outlook

Webstijl zorgt ervoor dat u uw mail ontvangt. Het versturen van u mail staan wij los van. Mocht u hiermee problemen ondervinden dan heeft het hoogstwaarschijnlijk met uw eigen instellingen te maken. Deze handleiding dient om u hierin te ondersteunen. KPN blokkeert namelijk standaard het verzenden vanaf een domeinnaam. Dit is echter makkelijk en legaal te omzeilen door het poortnummer te wijzigen.

 

SMTP server instellen uitgaande mail

Als uw mail wel binnenkomt maar het niet lukt om te versturen dan heeft dit hoogstwaarschijnlijk met uw eigen instellingen te maken. 

De Instellingen van de serverpoort (SMTP server) uitgaande mail moet dan anders ingesteld worden.

Ga naar uw Outlook. Klik op bestand (linksbovenin) Klik op Accountinstellingen.




Klik op Accountinstellingen.



Dubbelklik op het desbetreffende account. 



Klik op Meer instellingen.




Klik op Geavanceerd.


Verander Uitgaande e-mail (SMTP) naar 25. Klik op OK.




U moet nu weer mail kunnen versturen!

Let op!
Verander alleen de serverpoort van de uitgaande mail! De instellingen voor inkomende mail moet u niet wijzigen.