HELPCENTER

In dit artikel:

  1. Versturen mail werkt niet Iphone/Ipad

  2. SMTP server instellen uitgaande mail

 
 

Versturen mail werkt niet Iphone/Ipad

Webstijl zorgt ervoor dat u uw mail ontvangt. Het versturen van u mail staan wij los van. Mocht u hiermee problemen ondervinden dan heeft het hoogstwaarschijnlijk met uw eigen instellingen te maken. Deze handleiding dient om u hierin te ondersteunen. KPN blokkeert namelijk standaard het verzenden vanaf een domeinnaam. Dit is echter makkelijk en legaal te omzeilen door het poortnummer te wijzigen.

 

SMTP server instellen uitgaande mail

Als uw mail wel binnenkomt maar het niet lukt om te versturen dan heeft dit hoogstwaarschijnlijk met uw eigen instellingen te maken. 

De Instellingen van de serverpoort (SMTP server) uitgaande mail moet dan anders ingesteld worden.

Ga naar uw instellingen. Zorg dat u wifi uitstaat en u 3G of 4G verbinding heeft.



Ga naar mail klik op het desbetreffende account



Klik op server uitgaande post SMTP



In de meeste gevallen zal serverpoort op 26 staan (Dit is niet altijd het geval). Verander de Serverpoort naar 25. U moet nu weer mail kunnen versturen.

Let op!
Verander alleen de serverpoort van de uitgaande mail! De instellingen voor inkomende mail moet u niet wijzigen.